Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Identifikace parametrů motorů pro laboratorní stand
Lidmila, Petr ; Kadlec, Josef (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Cílem této práce je proměření motorů zakoupených pro výukový laboratorní stand do předmětu elektrické pohony. Z důvodu chybějícího vhodného měřicího pracoviště byla práce soustředěna především na modernizaci staršího dynamometru, který bude dále využíván studenty. Dynamometr byl vybaven elektrickým měřením otáček a momentu, obě tyto hodnoty jsou přehledně a velmi přesně vyhodnocovány a zobrazovány na digitálních přístrojích. Změření parametrů motorů pro laboratorní stand mělo v práci jen okrajový význam
Regulační obvody vířivé brzdy
Hofmann, Oldřich ; Knobloch, Jan (oponent) ; Huták, Petr (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je návrh regulačních obvodů vířivé brzdy, která bude součástí dynamometru a bude sloužit k měření spalovacích motorů pro veterány v motorové zkušebně společnosti Samohýl Motor Holding a.s. Práce je zaměřena na návrh tranzistorového měniče pro řízení vířivé brzdy a na návrh regulace otáček. V práci jsou dále popsány různé druhy brzd používaných v dynamometrech a celková koncepce elektrických systémů dynamometru. Nedílnou součástí práce je také zkouška proudového regulátoru na skutečné brzdě a simulace chování regulované soustavy v prostředí MATLAB – SIMULINK.
Inovace zatěžovacího pracoviště pro elektrické pohony
Martinek, Jan ; Marada, Tomáš (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Prezentovaná práce se zabývá návrhem inovace zatěžovacího pracoviště pro elektrické pohony. Začíná všeobecným přehledem typů zatěžovacích pracovišť, jejich výrobců a způsobů měření při chodu naprázdno a při zatížení. Dalším bodem je rozbor zapojení současného pracoviště a analýza jeho rizik, poté následuje návrh inovace zapojení pracoviště, která je rozdělena na elektrickou a řídicí část, s využitím současného zatěžovacího stroje a jeho mechanických částí. Je vytvořeno schéma zapojení, řídicí část je zpracována programem Logosoft. Návrh je zhodnocen z pohledu bezpečnosti a upraven tak, aby splňoval platné normy.
Měření výkonu spalovacího motoru na válcovém dynamometru
Farka, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Od počátku automobilového průmyslu již uplynula spousta let a na vlastnosti vozidel i všech jeho součástí, především motoru, je kladen stále větší a větší důraz jak z hlediska bezpečnosti, tak z hlediska výkonu a ekologie. Výkon spalovacího motoru spolu s řadou dalších vlastností vozidel je měřen na válcových dynamometrech. Cílem práce je tedy popis a rozbor vyráběných dynamometrů, zkoušek, které na nich jsou prováděny, a také samotné měření výkonu spalovacího motoru na válcovém dynamometru. V závěru už je pouze uvedeno zhodnocení dopadu zkoušek na automobilový průmysl.
Zařízení na měření a seřízení závodního automobilu
Andrys, Michal ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o zařízeních a přístrojích používaných pro seřizování a měření závodních automobilů. Vytváří stručný přehled nejpoužívanějších přístrojů pro základní a nejdůležitější nastavení vozu a měření důležitých prvků. Obsahově zahrnuje pneumatiky, kola, motor i podvozek.
Experimentální identifikace NVH brzdových soustav
Drtílek, Juraj ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením původu zvuku, vznikajícího při brzdění testovaného automobilu, nazývaného Gouki noise a byla zpracována ve spolupráci s firmou Federal Mogul. Cílem práce je vytvořit testovací metodiku, která by umožňovala experimentálně odhalit původce tohoto nežádoucího zvuku a případně navrhnout další postup jeho prevence.
Stavitelný portál pro hydraulický pulzátor Inova
Buchta, Tomáš ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací současného testovacího zařízení nacházejícího se v laboratoři Ústavu konstruování. Inovace se týká konstrukčního návrhu portálové konstrukce, do které bude umístěn hydraulický pulsátor od firmy INOVA Praha s.r.o. Nová portálová konstrukce bude navržena s ohledem na zadané parametry a požadavky, a zároveň s ohledem na prováděné testy (testy tlumičů, testy vibroizolačních vlastností MR ventilů aj.). V rámci diplomové práce je provedena podrobná analýza současné portálové konstrukce a podrobná analýza výrobců obdobných zařízení, se zaměřením na portálové konstrukce a způsoby polohování příčníku. Dále je součástí práce podrobný popis návrhu nového konstrukčního řešení, včetně výpočtových simulací, přiložené výkresové dokumentace a experimentálně ověřeného funkčního vzorku (příčník).
Analýza procesu výroby HPL desek použitých na stavby dětských hřišť společností Kompan a.s
Vik, Michal ; Kouřil, Karel (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Teoretická část práce sestává z představení společnosti KOMPAN A.S. V diplomové práci jsou také představeny hlavní části výroby, především CNC dílny, významná pracoviště a sklad. V experimentální části je nejprve představen materiál HPL. Následuje popis testování, včetně použitých nástrojů a materiálu zapůjčených pro účely testování firmou Kompan Czech Republic s.r.o. V průběhu testování bylo měřeno silové zatížení jednotlivých nástrojů, za použití piezoelektrického dynamometru. Dále byla získaná data zpracována a analyzována. V posledním bodu práce byla na reálném vyráběném produktu ekonomicky zhodnocena celková výroba, včetně výroby HPL panelů. V navazující diskuzi jsou získané výsledky a poznatky vyhodnoceny. Závěr práce předkládá konkrétní fakta zjištěná z analýzy získaných dat.
Zkušební stanoviště pro měření výkonu motocyklů
Hanuš, Michal ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá realizací projektu dynamometru pro motocykly. Tento projekt je spjat s měřením výkonu, měřením točivého momentu a optimalizací funkce dvoudobých motorů. Úvod se zabývá volbou dynamometru pro měření výkonu a krouticího momentu motocyklu, při zachování cenové dostupnosti celého systému. Na základě rešerše je vybrané řešení realizováno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.